achterhoek cup 2015

Vorden 3 januari 2015 – De organisatie van de Achterhoek Cup heeft in samenwerking met de Graafschap, de Gelderlander, Seesing Personeel en BrandPepper een heuse Achterhoekse Voetbalnacht in het leven geroepen. Tijdens deze feestavond wordt naast de loting van de 2e ronde van de Achterhoek Cup ook de club, vrijwilliger, scheidsrechter en voorzitter van het jaar gekozen. Van iedere categorie konden bezoekers van de website van de achterhoek-cup tot aan 15 december clubs en leden nomineren. Uiteindelijk zijn er van iedere categorie 5 kandidaten over gebleven en v.v. Vorden is zowel bij de club als bij de voorzitter van het jaar vertegenwoordigd!

De voetbalvereniging Vorden is genomineerd tot ‘Club van het Jaar’ samen met de verenigingen Dinxperlo, Longa ’30, MvR en FC Winterswijk. De club met de meeste stemmen zal uiteindelijk op 15 januari worden gekozen als eerste ‘Club van het Jaar’ in de Achterhoek. Ook bij de ‘voorzitter van het jaar’ is v.v. Vorden vertegenwoordigd, want hier staat William van der Veen als genomineerde in het lijstje van vijf nadat hij van 2006 t/m 2015 maar liefst 9 jaar de voorzittershamer heeft gehanteerd. Als jij je stem uit brengt dan kun moet je naast de club van het jaar en de voorzitter van het jaar ook nog een keuze maken bij de vrijwilliger van het jaar en de scheidsrechter van het jaar. Je mag maar 1 stem per mailadres uit brengen.

Klik hier om de stemmen!