grote clubactie

Woensdag 1 oktober –De maand oktober staat in sportminnend Nederland altijd in het teken van de ‘Grote Clubactie’. Met deze landelijke verlotingsactie worden de sportvereniging enorm financieel gesteund, omdat maar liefst €2,40 per lot (prijs is € 3,–) direct in de kas van de vereniging komt.

De voetbalvereniging doet hier al 9 jaar aan mee en heeft al die tijd op een voor haar succesvolle wijze alle loten verkocht. In 2006 zijn wij begonnen met 600 loten en twee jaar later hebben wij het aantal verhoogd naar 750 en vanaf 2011 proberen wij er ieder jaar 1000 te verkopen. Op woensdagavond 15 oktober gaan wij met alle jeugdleden per elftal de diverse wijken in en proberen dan direct (dus niet via voorverkoop) de loten aan de deur te verkopen. Ieder jeugdteam dient 45 loten te verkopen en als tip hanteren wij de laatste jaren om als leider te stimuleren dat iedere speler alvast 2 loten reserveert voor Vader/Moeder/Opa/Oma/Oom/Tante enz.enz. Dit houdt in dat je als E-F team al 20 loten hebt verkocht en als D-C-B team al 30 loten aan de man hebt gebracht ….

Op woensdag 15 oktober verzamelen alle teams zich om 18.00 uur op een vooraf afgesproken plek in de betreffende wijk/straat en vanaf 18.15 uur start dan de verkoop. Al met al zal het ongeveer een uur duren en zijn de kinderen dus rond 19.15 uur á 19.30 uur al weer klaar. De Mini F doet NIET mee aan deze actie en de A-jeugd doet niet mee als elftal, maar zullen individueel als speler de E- en de F-teams mede begeleiden.

Voor meer informatie:  Klik hier voor het draaiboek.