vorden app

Vorden 28 januari 2015 – Al ruim 10 jaar heeft v.v. Vorden haar eigen website en afgelopen september is deze vernieuwd en opgemaakt naar de huidige uitstraling. Vanaf dat moment heeft de webredactie ook de facebookpagina nieuw leven in geblazen en deze volledig vernieuwd. Tevens wordt sinds september ook het twitteraccount beheerd door de webredactie.

Door de nieuwe website is het nog eenvoudiger om nieuwsitems direct te delen op facebook en als het gewenst is ook direct via een tweet kenbaar te maken. Samen met de digitale nieuwsbrief en de APP zijn dit de media’s waarmee de vereniging de leden, supporters, ouders en overige volgers van v.v. Vorden maximaal wil informeren over het reilen en zeilen van deze club.

De vernieuwde website is vanaf 5 september in de lucht en krijgt erg veel aandacht zowel binnen als buiten de club. Met een gemiddelde van bijna 2000 views per dag en dus ruim 50.000 per maand behoort de site tot het communicatiemiddel van onze vereniging. Sinds twee maand heeft de webredactie, bestaande uit Mark Borgonjen, René Bogchelman en Michiel Balvert, ook de facebookpagina nieuw leven in geblazen. Met nu reeds 295 like’s (vanaf september!) en een constante stroom van nieuwsitems en foto’s blijkt ook deze vorm van communiceren gewenst te zijn. Wij willen hierbij dan ook de leden en volgers vragen om de pagina van vv vorden zoveel mogelijk te ‘liken’ waardoor er een constante stroom van informatievoorziening  naar zoveel mogelijk leden, vrijwilligers, supporters en volgers gaat.

Ga dus naar de pagina van v.v. Vorden op facebook en kies voor de optie aan de linkerkant van het menu ‘vrienden uitnodigen’. Met deze optie kun je jouw volgers attenderen om de site van v.v. Vorden te ‘liken’.  Wij streven in 2015 naar een aantal ‘likes’ van 400 om zodoende onze volgers nog beter te kunnen bereiken.

Met twitter bereiken wij sinds kort maar liefst 805 volgers. In 2011 is hier John Wenneker namens de vereniging, als toenmalig wedstrijdsecretaris bij de jeugd, mee begonnen en hij heeft dit in 2012 overgedragen aan secretaris Renze Kuitert. Bij het afscheid van Renze als bestuurslid is het twitteraccount nu in handen gegeven van de webredactie samen met Rob Oplaat. Ieder nieuwsitem op de site wordt automatisch op facebook geplaatst  en er wordt tevens een tweet van geplaatst. Naast de nieuwsitems zullen er ook regelmatig tweets geplaatst worden over nieuwtjes, meningen, actualiteiten binnen onze club en worden tijdens de wedstrijden van het 1e elftal tweets geplaatst met tussen- en eindstanden.

Met al deze multimediamogelijkheden hebben spelers, leiders, supporters en ouders op een eenvoudige wijze toegang om elkaar nog meer te informeren over wedstrijden van v.v. Vorden. Een verbeterpunt voor 2015 is dan ook het aantal wedstrijdverslagen, zodat onze website ook wordt voorzien van actuele wedstrijdinformatie van onze teams. Alle leiders hebben ten behoeven van hun eigen elftal een inlogcode voor mijnclub.nu gekregen en kunnen iedere wedstrijd heel eenvoudig een wedstrijdverslag maken, eventueel voorzien van een foto. Op het moment dat het wedstrijdverslag is opgeslagen in mijnclub.nu is het direct beschikbaar op de website via de button ‘wedstrijdverslagen’. Tevens staat het wedstrijdverslag bij de teampagina via het menu teams en tenslotte is het ook direct zichtbaar op onze APP. Ook is het mogelijk om via de facebookpagina van v.v. Vorden filmpjes en fotos van wedstrijden te verzamelen, zodat onze groep ‘volgers’ alles te zien krijgen van onze elftallen.

Tenslotte heeft v.v. Vorden ook een APP en via de samenwerking met ‘mijnclub.nu’ hebben wij in deze APP  alle actuele informatie over de elftallen (inclusief elftalfoto’s). Aangezien de APP is voorzien van de mogelijkheid om ‘live mee te praten’ met een wedstrijd en ook snel en eenvoudig filmpjes en foto’s te plaatsen, willen wij onze volgers nog meer stimuleren om hier gebruik van te maken. Het is ons gelukt om de nieuwsitems van de website ook direct te tonen in de APP en zodoende is ook deze multimedia mogelijkheid een prima informatiebron geworden.

De doelstelling van de webredactie is om via facebook en deze APP leiders, trainers, ouders en supporters foto’s, verslagen en videofilmpjes te laten plaatsen. Dus tijdens wedstrijddagen dient er zoveel mogelijk ‘multimedia’ beschikbaar te worden gesteld om zodoende al onze volgers te voorzien van prachtige informatie over de verrichtingen van onze 28 elftallen.

Ga naar de facebookpagina via https://www.facebook.com/pages/VV-Vorden/291480201039846 en like onze pagina

Zoek in Twitter naar het vv Vorden account via ‘@vvvorden’

De app is gratis te downloaden op zowel IOS (Iphone van Apple) als op Android (o.a. Samsung) via de bekende store’s.

twitter vorden

facebook vorden