Het bijzondere seizoen 2020-2021 heeft haar voorbereidingsperiode erop zitten en ook bij onze club is vanaf vorig weekend de competitie officieel begonnen. Bij v.v. Vorden gaat dit allemaal gepaard met de nodige ‘Corona-maatregelen’ en via dit item op de website willen wij alle bezoekers van het Sportpark, voetballers, staf, begeleiding, supporters enz., nog even wijzen op zes extra aandachtspunten/verbeterpunten die wij n.a.v. de ervaringen in de laatste weken en tips van het RIVM en KNVB n.a.v. de laatste ontwikkelingen doorgevoerd hebben.

1. Blijf je houden aan de standaardregels: Bij klachten thuis blijven, 1,5 meter afstand houden, volg de looproutes op het Sportpark en registreer je naam als bezoeker bij het entreegebouw
  2. Op de tribune zijn duidelijke ‘kruisen’ aangebracht en alleen op zitplaatsen en stoelen gaan zitten zonder een kruis voor de stoel of zitplaats
  3. Op zondagmiddag hanteren wij bij de senioren ‘vaste’ tafels per elftal per tent of tent
  4. Op zondag worden de thuiswedstrijden van de seniorenelftallen zodanig opnieuw gepland (aanvangstijden) dat er voor ieder team 2 kleedkamers aanwezig zijn of de omkleedtent ingezet kan worden. Op voetbal.nl en de website van v.v. Vorden staan de juiste aanvangstijden vermeld