vorden dion besselink

Vorden – 5 april 2015 – Gisteren was er een complete inhaalzaterdag gepland en ook vele vordense jeugdteams kwamen in actie. Naast de keurige 4-1 zege van het 1e elftal op Doetinchem, werden er ook door de overige vordenteams maar liefst 6 overwinningen behaald. Vorden B1 deed zeer goede zaken en vergrootte haar voorsprong als koploper met 4 punten door een overwinning op De Hoven B1D. Vorden E1 en F1 lieten zien dat zij ook in de 1e klasse prima mee kunnen komen. Vorden E1 won met 5-1 en Vorden F1 won met 2-4 van DCS F1. Ook B2, C4 en Vorden 4 behaalden een overwinning en zodoende staan er op de Johan Stapper Uitslagen-Site maar liefst 7 inhaalwedstrijden op zaterdag en even zoveel overwinningen!

De B2 won haar wedstrijd tegen Kilder B1 en Vorden C4 liet aan het 1e alvast zien hoe het aanstaande maandag moet gaan verlopen, want zij wonnen met 4-1 tegen RKZVC C3. Bij de senioren moest ook het 4e elftal van leider Edwin Hulshof een inhaalwedstrijd spelen en zij wonnen met maar liefst 10-0 van Basteom 7. Aanstaande maandag moeten deze twee teams wederom tegen elkaar en bij een goed resultaat komt het 4e team bovenaan te staan samen met rivaal AZC 6.

Afgelopen donderdag- en vrijdagavond kwamen de A1 en het 3e elftal al in actie en beide teams verloren nipt met 1-0 van resp. VVO A1 en Pax 3. De A1 heeft zich keurig veilig gespeeld en staat op een 7e plaats en speelt in de komende weken nog een paar interessante wedstrijden tegen o.a. Ruurlo A1 en PAX A1. Het 3e elftal moet maandag, nadat het donderdag dus nipt had verloren van de koploper, tegen de andere nummer 1 namelijk Brummen 4 en wie weet zit er nu wel een stuntje in.

De komende week is het trouwens bijna iedere dag inhalen geblazen bij v.v. Vorden. Maandag, 2e paasdag, spelen dus het 3e en 4e s’morgens, en wordt s’middags de topper RKZVC 1 tegen Vorden 1 gespeeld. Dinsdagavond speelt Vorden F1 thuis tegen VIOD F1, op woensdagavond komen de D3, E2 en de E5G in actie waarvan de laatste twee thuis spelen en tenslotte komt op vrijdagavond de beide 35+ teams weer in actie.

vorden doetinchem frank