Udo Heij

Donderdag 11 september – Recent heeft Udo Heij aan het Bestuur van vv Vorden en aan de Technische Jeugdcommissie (TJC) aangegeven dat hij per direct wil stoppen met zijn functie als Technisch Jeugd Coördinator.

Hoewel hij deze functie nog altijd uitdagend en leuk vindt, kan hij daar (door privé-omstandigheden) voorlopig niet de energie voor vrijmaken die hij bij zo’n functie vindt horen.

Als Bestuur en TJC vinden we het besluit van Udo erg jammer, maar we snappen zijn afweging. We gaan op zoek naar een nieuwe Technisch Jeugd Coördinator voor het komend competitieseizoen.

De TJC heeft gesproken over hoe de werkzaamheden die Udo in portefeuille had, zo goed mogelijk opgepakt kunnen worden. De uitkomst daarvan is dat alle leden van de TJC de komende tijd een tandje bijzetten, zodat de laatste puzzelstukjes voor het nieuwe seizoen zo snel mogelijk rond gemaakt kunnen worden.

Het aanspreekpunt voor de teams (leiders / trainers / coaches) ligt nadrukkelijk bij de teamcoördinatoren. Dat zijn Rene Besselink voor teams E, F en MiniF en Dion Kruip voor de D-teams. Voor de A, B en C-teams hebben we een vacature. Gelukkig is Rene Nijenhuis, die tot vorig seizoen teamcoördinator A-B-C was, bereid nog even te helpen bij het goed opstarten van deze teams.

Gerrit Bijenhof is als coördinator scheidsrechterszaken nadrukkelijk het eerste aanspreekpunt voor alles wat met scheidsrechterszaken te maken heeft. Zijn eerste prioriteit ligt bij het vormen van een voldoende grote groep scheidsrechters om alle thuis-wedstrijden van een scheidsrechter te kunnen voorzien.

Gerben Smid zal, als wedstrijdsecretaris jeugd, een aantal teamoverstijgende zaken waarnemen.

De TJC hoopt en verwacht op deze manier alle lopende zaken op een snelle en goede manier te kunnen behartigen.

Het Bestuur en de TJC is Udo zeer erkentelijk voor de bijdrage die hij als Technisch Jeugd Coördinator aan de vereniging heeft geleverd. We blijven hem graag op het voetbalveld zien, maar dan gewoon als vader van 2 voetballende kinderen en als lid van het 35+-team.