Logo cooperatiefonds website vorden

Vorden 12 juli 2015 – U kunt nog tot 15 juli stemmen op ons project bij het Rabobank Coöperatiefonds. Wij staan nu met 231 stemmen bovenaan in onze regio en categorie, maar wij willen natuurlijk het zekere voor het onzekere. Ga dus nu via onderstaande link of via de button in het linkermenu naar de site van de Rabobank en stem op ons project.

Wie wil er nou geen € 10.000,- voor onze club verdienen?

Helemaal als je bedenkt dat wij als vereniging voor dit bedrag drie maanden een goede kantineopbrengst moeten hebben of dat wij twee keer een Wikee-de-Viking Toernooi moeten organiseren of acht keer per jaar een lege flessenactie moeten houden?

Het is nog niet vaak zo makkelijk geweest om € 10.000,- te krijgen.  Stem daarom op ons gezamenlijke project van het Rabobank coöperatiefonds.

Klik op de volgende link om uw stem uit te brengen voor het project van Stichting  Beheer Sport Vorden ten behoeve van onze accommodatie.

Vind je het gemakkelijker dat wij voor je stemmen op dit project, dan kun je dit doorgeven via de mail  vvvordenbestuur@gmail.com en vermeld hierbij je geboortedatum en postcode.

Alvast bedankt!