logo vorden app

Vorden 13 april 2016 – De komende weken staan er twee fraaie evenementen op de agenda bij v.v. Vorden. Op 30 april wordt er een reünie gehouden in onze kantine van het ‘oude’ 4e elftal uit 1984-1985 en op 6 mei is er een feestavond van, door en voor 35+. De reünie van Vorden 4 is een initiatief van Jan en Annie Visser samen met Jan Hendriksen en Frans Besselink en zorgt ervoor dat het kampioensteam van 31 jaar geleden weer eens bij elkaar komt. Op 6 mei organiseert het 35+-3 team samen met de kantinecommissie een feestavond, waarbij de entree € 25 bedraagt inclusief drank, hapje en live-band.

Een speciale feestavond van, voor en door 35+, dat hadden de spelers van het 3e 35+ team al een tijdje in hun hoofd. En een paar weken geleden werd er samen met de kantinecommissie spijkers met koppen geslagen en was er een datum, een live-band en een concept. Op vrijdag 6 mei wordt de feestavond gehouden en er is gekozen voor een all-inn prijs van € 25 en met de live-band Strike is er gekozen voor een ware rock-a-billy sfeer! Kaarten zijn te verkrijgen bij één van de spelers van het 35+ 3 team of één van de leiders van het team Rob Groot Wassink en Eddy Hiddink.

Strike

Op zaterdag 30 april komt het ‘oude’ vierde elftal bij elkaar voor een reünie in onze kantine. In 1984-1985 werd dit team kampioen met leider Jan Visser en hij heeft samen met zijn vrouw Annie en overbuurman Frans Besselink samen met Jan Hendriksen het idee geoppeerd om nog eens een keer bij elkaar te komen voor een reünie. Zo gezegd zo gedaan en de uitnodigingen zijn inmiddels de deur uit en met een 90% opkomst kan het evenement nu al geslaagd genoemd worden.

VV Vorden 4 1984-1985