trainingspakken e1 1

Vorden 25 oktober 2015 – De nieuwe kledinglijn is sinds een maand ‘online’ en sindsdien is er dus de mogelijkheid om o.a. het ‘v.v. Vorden trainingspak’ aan te schaffen, inclusief logo en initialen of naam. Gisterenmorgen mochten alle spelers van Vorden E1 het trainingspak tijdens de uitwedstrijd in en tegen Sp. Deventer voor het eerst aan en lieten zij zich vol trots op de foto zetten. Een mooi initiatief van alle ouders om gezamelijk de pakken aan te schaffen en zodoende het teamgevoel en de uniformiteit een goede impuls te geven.

Heb jij ook interesse in een trainingspak of wil jij met je eigen elftal met z’n allen dezelfde kleding dragen voor en na de wedstrijd, ga dan naar de webshop van v.v. Vorden en bestel online jouw nieuwe trainingspak. Wil je eerst een trainingspak passen, dan kan dit ook want er zijn een aantal pasmodellen aanwezig op het sportpark. Neem contact op met Johan Verstege om dit verder te regelen.

Kijk op de webshop ook naar overige trainings- en presentatiekleding. De voetbalvereniging Vorden heeft deze kledinglijn ontwikkeld samen met haar kledingsponsor Jako en kledingleverancier TeamSportDeal en stimuleert hiermee haar leden om te zorgen voor zoveel mogelijk uniformiteit en uitstraling.

trainingspakken e1 2