Zaterdag 5 januari 2019 – Toen het 1e elftal van v.v. Vorden in 2013-2014 voor het tweede achtereenvolgende jaar in de 3e klasse uit zou komen bleek na de indeling er sprake te zijn van een ware ‘Koningsklasse’. Met PAX, Witkampers, Ruurlo en HC’03 (alle vier eindigden trouwens in dat seizoen onderaan ….) en ook nog eens regionale clubs zoals RKZVC, Varsseveld, VIOD en Doetinchem, waren er vele zondagen om naar uit te kijken. Destijds werd mede hierdoor besloten om de ‘geel-zwarte sjawl’ in het leven te roepen om op zondagmiddagen tijdens de vele derby’s het vorden-gevoel nog meer uit te dragen. Er werden dat seizoen 100 sjaals verkocht en later nogmaals 50 exemplaren. In de winter van 2018-2019 hebben wij als bestuur besloten om nogmaals een verkoopactie op touw te zetten, om als v.v. Vorden-supporter de ‘geel-zwarte’ traditionele bloksjawl aan te schaffen. Steun de club in deze koude dagen en koop voor 10 euro deze sjaal achter de bar in de kantine. Vandaag is de sjawl ook te koop bij de stent in de AH Grotenhuys tijdens de flessenactie.