Vorden5

Vorden 28 augustus 2015 – Op de website is er voor alle 32 teams een speciale teampagina aanwezig. Hierop is een elftalfoto te vinden, het logo van de shirtsponsor, de namen van de staf en de spelers en natuurlijk een overzicht van de te spelen wedstrijden, de uitslagen en de stand. In de maanden juli en augustus dienen al deze teampagina’s weer actueel gemaakt te worden en op de foto’s na, die in de maand september worden gemaakt, is dat nu alweer voor elkaar.

Op de teampagina is met een directe link (online) met ons interne systeem ‘mijnclub.nu’ het programma, de uitslagen en de stand terug te vinden. Omdat mijnclub.nu automatisch wordt gevuld met gegevens uit de KNVB-database, kun je dus altijd op je teampagina de meest actuele gegevens terug vinden. Zo is op dit moment van alle teams de competitieindeling al terug te vinden, staan de meest actuele bekeruitslagen en standen er al op en kun je bij programma ook zien tegen wie en waar je moet spelen op de eerste twee competitiespeeldagen (12 en 19 september).

De KNVB heeft nu ook voor de B-categorie het speelprogramma bekend gemaakt, dus staat zowel op de teampagina’s maar ook bij wedstrijden/speelschema het programma voor de komende periode vermeld.