max de vries

Vorden 24 januari 2016 – Terwijl B1-speler Luuk Smit tijdens de oefenwedstrijd tegen VVG in Gaanderen al zijn debuut had gemaakt in het 1e elftal, hebben vanochtend Max de Vries en Sven Mulder uit de A1 hun 1e wedstrijd in de hoofdmacht van v.v. Vorden gespeeld. De 17-jarige Max de Vries luisterde zijn debuut op een wel heel bijzondere wijze op, want hij scoorde in de met 6-1 gewonnen oefenpot maar liefst 3x! Sven Mulder speelde ruim een uur lang mee en liet eveneens een verdienstelijke indruk achter.

Aangezien de competitiewedstrijd Vorden tegen BVC was afgelast had Michel Feukkink een oefenwedstrijd geregeld op het kunstgras van Sp. Eefde tegen Wilp/Cupa. Deze fusieclub waarbij na de jeugdafdeling dit seizoen ook het 1e elftal samen is gegaan, speelt in de 4e klas Zondag en was vanochtend een prima tegenstander voor Vorden 1. Het 1e elftal won uiteindelijk met 6-1 waarbij naast Max de Vries ook Koen Oosterhuis, Bas Kortstee en Sam Abbink een doelpuntje mee pikte.

De komende week zal het 1e elftal nog een keer trainen op het kunstgras van Warnsveldse Boys voordat het as. zondag de 2e helft van de competitie zal aanvangen op het kunstgras in Zevenaar tegen DCS.

Het 2e elftal heeft vanochtend geoefend tegen OBW 2 en speelde in een prima wedstrijd 2-2 gelijk tegen de opponent uit Zevenaar.

sven mulder