2269Woensdag 7 december – Met nog 1 speelronde te gaan voor de winterstop is Erik Oldenhave nog steeds koploper in de strijd om de topscorerstrofee.

Erik krijgt langzaam maar zeker steeds meer de hete adem van Sven Hendriks in zijn nek. Sven is al eerder topscorer bij vv Vorden geweest, maar kende vorig jaar een matig seizoen. Dit seizoen lijkt het vizier weer op scherp. Met 13 goals in 12 wedstrijden loopt hij “1 op 1”.

Erik wist alleen in de derby tegen Ratti te scoren en kon dus slechts 1 doelpunt aan zijn totaal toevoegen. Een voordeel is misschien voor Erik dat Vorden 3 pas 9 wedstrijden heeft gevoetbald en zodoende nog wel wat in moet halen.

Achter Erik en Sven zijn Jan Groot Jebbink, Ate Barendsen en Herald Nijenhuis de volgende achtervolgers. Zo is Vorden 4 met 3 topscorers in de top 5 zeer goed aanwezig.

Voor de gehele lijst ga in het menu naar Wedstrijden en klik op Topscorer