vorden f3Vorden 21 februari 2015 – Er wordt wel eens gezegd dat je met uitstraling en een stuk bravoure al met 1-0 voor staat ‘als je het veld op komt’. Als deze ongeschreven wet in het voetbal op waarheid berust dan komt het wel goed met de spelers van F3, want zij zien er vanaf vandaag echt stoer uit met hun prachtige nieuwe geel-zwarte ‘honkbal’ jasjes gesponsord door het bedrijf van Mark Zelle, Forza Plaza.

Vlak voor de wedstrijd tegen Zelhem F2 werden de jasjes overhandigd en gingen de jongens van F3 met gel in de kuif, een stoere ‘look’, een mooi logo en de initialen op de voorkant en ‘Footballclub Vorden – est. 1929’ op de achterkant, op de foto. De uitslag mocht er ook zijn, want met maar liefst 1-8 werd er gewonnen van Zelhem en de ongeschreven wet werd dus dubbel en dwars bewezen, want de stoere binkies van F3 hadden echt indruk gemaakt toen zij het veld op kwamen!

De jongens zijn natuurlijk zeer content met hun nieuwe jassen en bedanken Mark Zelle van  ‘Forza Plaza’ dan ook hartelijk voor deze geste.

vorden f3