rabobank cheque

Vorden 6 november 2015 – De Stichting Beheer Sport Vorden heeft tijdens de bijeenkomst van het Rabobank Coöperatiefonds in de schouwburg van Lochem een cheque ter waarde van 10.000 euro ontvangen. Afgelopen zomer kon men stemmen op diverse projecten van verenigingen, stichtingen, scholen, zorgorganisaties en overige maatschappelijke instellingen en met maar liefst 246 stemmen had de Stichting BSV de 1e plaats behaald in haar categorie. Alle prijswinnaars kregen van de Rabobank Graafschap Noord afgelopen week de cheque uitgereikt en zo kon dus ook stichtingsvoorzitter Wim Enzerink symbolisch het bedrag in ontvangst nemen.

De projectopdracht luidde als volgt:

Stichting Beheer Sport Vorden

Bergruimte speelmaterialen en apparatuur onderhoud speelvelden

De stichting wil een berging en opslagruimte realiseren voor speelmaterialen en onderhoudsapparatuur t.b.v de sportvelden.
De voetbalverenging Vorden maakt steeds meer gebruik van de accommodatie door o.a. toename van het aantal jeugdteams en de oprichting van het meisjes/vrouwenvoetbal.

Gevraagd bedrag: € 10000

Via de inzet van zowel de Stichting als de vereniging, maar vooral natuurlijk door het aantal stemmen van leden, vrijwilligers, donateurs en overigen die het project ondersteunden, werd er afgelopen zomer een duidelijke 1e plaats behaald in de betreffende categorie. Wij willen hierbij dan ook alle stemmers van harte bedanken en door het verkrijgen van dit fraaie bedrag is inmiddels ook al begonnen aan het project (bijna klaar!).