vorden 1 in zieuwent met fanatics

Vorden 10 april 2015 – Komende zondag dient Vorden 1 de volgende horde te nemen om de status van koploper te behouden. Na afgelopen paasweekend heeft het 1e elftal hele goede zaken gedaan en met winstpartijen tegen Doetinchem en RKZVC staat het nu 8 punten voor op de runner-up uit Zieuwent. Het elftal van trainer Michel Feukkink moet nog 5 wedstrijden spelen, waarvan nog twee thuis, waarvan aanstaande zondag dus de eerste is. Kom allemaal naar Sportpark ‘t Grote Veld en beleef wederom een prachtige ‘geel-zwarte’ dag waarbij in ieder geval de ‘Vorden Fanatics’ weer van zich laten horen en zien.

Wedstrijden tegen Reunie zijn altijd bijzonder en speciaal, maar voor dit seizoen hebben beide ploegen elkaar alleen nog maar bestreden in de 5e (Hoofdklasse GVB) en 4e klas. De laatste keer was in het seizoen 2011-2012 toen in het eerste seizoen van trainer Michel Feukkink de beide ploegen elkaar zelfs 4x tegen kwamen, aangezien ook in de nacompetitie zowel Reunie als Vorden zich voor de halve finale hadden geplaatst. In de thuiswedstrijd in oktober 2011 behaalde Vorden destijds een prachtige 3-2 overwinning toen Dennis Wentink een paar minuten voor tijd van zo’n 25 meter prachtig raak schoot en de winnende treffer maakte. Op onderstaande foto zien wij Renz Cornegoor, Micha Bolink, Don Rouwen, Dennis Wentink. René Nijenhuis, Stefan Eggink en Bart Stokman over elkaar heen vallen op het moment dat Dennis de 3-2 maakt. Aan het einde van het seizoen speelde Vorden 1 eerst thuis (bij Socii) tegen Reunie in de nacompetitie, omdat op die dag ook het Wikee de Vikingtoernooi in Vorden was. Het werd toen in Wichmond 0-0 en een week later speelden de geel-zwarten in Borculo een prachtige wedstrijd die met 0-1 werd gewonnen. In de wedstrijd waarin Robin Verstege een geweldige pot stond te keepen, werd het een paar minuten voor tijd 0-1 toen Eric Oldenhave een vrije trap er in 1x in draaide (zie foto).

Aanstaande zondag wordt het dus weer een bijzondere wedstrijd, want Vorden 1 strijd om de bovenste plaats en Reunie moet in haar debuutjaar alle zeilen bij zetten om degradatie te voorkomen. Wij vragen dan ook aan alle leden, donateurs,  supporters, familie om aanstaande zondag naar ons Sportpark te komen om het team van Michel Feukkink aan te moedigen zodat zij ook in de 12e thuiswedstrijd van dit seizoen ongeslagen blijven en ook na 22 wedstrijden koploper te blijven!

vorden reunie 2

vorden reunie 1