toeschouwers vorden 1c

Vorden 12 maart 2015 – Vorden 1 speelt de komende twee zondagen thuis. Aanstaande zondag wordt de inhaalwedstrijd tegen FC Eibergen gespeeld en volgende week zondag volgt de thuiswedstrijd tegen de nummer 3 van de competitie, AZC. Gezien de prima thuisscore van het 1e elftal in de laatste 3 seizoen (28 gewonnen, 7 gelijk en 8 verloren) en de opvallende reeks van dit seizoen (7 gewonnen en 1 gelijk), zijn de verwachtingen hoog gespannen en kijkt iedereen er naar uit of in de maand maart het 1e elftal haar koppositie kan blijven behouden. Een stel jeugdige vorden-supporters is druk bezig met de voorbereidingen van diverse sfeeracties

Het 1e elftal is met een prachtig seizoen bezig, waarin na 16 wedstrijden maar liefst 13 keer is gewonnen, 1 keer gelijk is gespeeld en slechts 2 keer is verloren. Met een keurig doelsaldo van 35 voor en 17 tegen behoort het zowel tot de meest scorende ploegen van 3c en heeft het alleen RKZVC en PAX onder zich te dulden wat betreft het minste doelpunten tegen. De ploeg van trainer Michel Feukkink heeft ook al de 1e periode op zak en is dus minstens verzekerd van nacompetitievoetbal. Maar met deze twee thuiswedstrijden in het verschiet heeft men op dit moment alle focus op de competitie en het behouden van de koppositie.

In de thuiswedstrijden heeft Vorden 1 altijd het voordeel van de ‘geel-zwarte’ aanhang en wij verwachten dan ook dat de komende twee zondagen er weer veel publiek komt op ons Sportpark ‘t Grote Veld. Voorzien van een geel-zwarte sjawl of een geel-zwarte paraplu kunt u ons vlaggenschip ondersteunen en ook de jeugd zal zich niet onbetuigd laten.

Op de achtergrond zijn namelijk een aantal fanatieke vorden-supporters al bezig met een speciale sfeeractie tijdens de thuiswedstrijd tegen AZC en het belooft een echt spektakel te worden. Wilt u de ‘vorden-fanatics’ steunen, geef dan een donatie in één van de bussen op de bar van de kantine. Ieder bedrag is welkom, zodat met speciale sfeeracties het 1e elftal optimaal wordt ondersteund!

toeschouwers vorden 1dtoeschouwers vorden 1b

toeschouwers vorden 1