dagmar interview

Vorden 18 augustus 2015 – Deze week beginnen de eerste trainingen voor de juniorenelftallen en D-pupillen naast de teams die vorige week al waren begonnen. De E- en F-pupillen zullen volgende week starten en zodoende komt per week langzamerhand voor iedereen het seizoen op gang. In het komend weekend staan ook de bekerwedstrijden voor alle teams op het programma. Door het Wim Kuijpertoernooi zijn een aantal wedstrijden verzet, maar voor een groot aantal teams wordt er komend weekend toch voor het eerst gevoetbald.

Het trainingsschema zoals dit is opgesteld (versie 0.3) is nog niet helemaal definitief, omdat er nog drie vraagtekens zijn. Maar vanuit dit schema worden deze week wel de eerste trainingen gestart met de gehele juniorenafdeling en de D-teams. Afhankelijk van de veldkeuring worden vanavond de eerste trainingen gegeven voor de B3, C3, C4 en de D3. Ook zijn deze week de A2 en de beide meidenteams begonnen, dus naast de eerste teams, die op 5 september al beginnen met de competitie, betekent dit dat alle 14 juniorenteams en D-elftallen zijn gestart met het seizoen.

Deze week wordt er ook begonnen met de bekercompetitie en ondanks dat er veel wedstrijden zijn verzet in verband met o.a. het Wim Kuijpertoernooi, zullen er een groot aantal teams in actie komen in het komende weekend. De geplande thuiswedstrijden zullen worden afgehandeld op het Sportpark in Wichmond van onze buurman Socïi. Op zondag spelen de drie seniorenteams alle drie een uitwedstrijd.

Hieronder is het trainingsschema weer gegeven (inclusief vraagtekens) en het wedstrijdschema is natuurlijk terug te vinden via de bekende link in het menu. Controleer regelmatig dit wedstrijdschema, omdat er in deze eerste weken nog al eens wijzigingen in tijden en datums door de KNVB worden verwerkt. Tevens is het van belang om ook op de ‘blauwe rondjes’ te klikken als deze vermeld staan in het wedtrijdschema. Via deze button wordt een bijzonderheid zichtbaar als dit door een trainer/leider of door één van onze wedstrijdsecretriaten is vermeld.

trainingsschema-v-v-Vorden-2015-2016-vs-0.3