logo-de-herberg-nieuw

Vorden 3 januari 2017 – Tijdens de afgelopen jaarwisseling is bij Café de Herberg,  sponsor en tevens ‘tweede kantine en huiskamer’ van v.v. Vorden,  er letterlijk  ‘Oud & Nieuw’ gevierd. Na maar liefst 37 jaar heeft ‘Hannie van de Herberg’ samen met Volkert afscheid genomen en mogen zij genieten van hun pensioen. ‘Het viertal’, Patricia en René, Margot en Michel zijn de nieuwe uitbaters en namens de club in het algemeen en Vorden 2 in het bijzonder willen wij Hannie&Volkert bedanken voor alle trouwe jaren als sponsor en prettige samenwerking en wensen wij Patricia, René, Margot en Michel heel veel succes en plezier met deze nieuwe uitdaging!

Direct met de start in 1979 heeft de Herberg zich al als sponsor van v.v. Vorden aangediend, destijds nog in de vorm van trainingsjacks voor het 5e elftal van onze club. Door de jaren heen werd het sponsorschap uitgebreid en vanaf 1996/1997 werd de Herberg zelfs subsponsor van onze club en shirtsponsor van Vorden 2. Vooral na het verdwijnen van ‘t Pantoffeltje werd de Herberg het café van v.v. Vorden en wordt het sindsdien ook wel de ‘2e kantine’ van onze club genoemd. De Herberg is altijd shirtsponsor gebleven van het 2e elftal en steunde de club door de jaren heen ook als bord-, advertentie-, jubileum-, media- en subsponsor. Bij vele gelegenheden was de Herberg het domicilie van onze club zoals bij de promotie- en kampioensrecepties in 1988 en 2007, om en om met ‘t Pantoffeltje met clubfeesten in de jaren ’80 en ’90 en bijvoorbeeld ook tijdens de jubileumverloting in 2009. Ook werd er in de Herberg jarenlang de wekelijkse Bingo-avond van de activiteitenstichting georganiseerd. Iedere zondagavond is de Herberg voor menig seniorenteam van v.v. Vorden de plek om nog ff na te praten en na te genieten van de wedstrijd.

Vorden 2 heeft dus in al die jaren de Herberg als shirtsponsor gehad en voor dit team was de ‘wisseling van de wacht’ dan ook een mooi moment om hier aandacht aan te besteden. De inloopshirts zijn direct van het nieuwe logo voorzien en tevens werd met een fraaie kalender met elftalfoto’s door de jaren heen de verbondenheid met sponsor de Herberg getoond.

vorden-2-1995

Vorden 2 werd in het seizoen 1996/1997  in het nieuw gestoken door ‘De Herberg’ met Hannie & Volkert geheel rechts staand en zittend op de foto

vorden-2-2017Vorden 2 tijdens de receptie met de nieuwe uitbaters Patricia, Rene, Margot en Michel.