vorden - fc winterswijk 2

Vorden 19 juli 2016 – Nu ook de ‘competitienummers’ bekend zijn gemaakt van de A-Categorie, is het wedstrijdschema van Vorden 1, 2, A1, B1 en C1 volledig beschikbaar. Toch moesten er op de achtergrond nog wel enkele aanpassingen doorgevoerd  worden in ons interne automatiseringssysteem (mijnclub.nu), aangezien bij de jeugd de benamingen van de teams zijn gewijzigd (JO19-1 ipv A1). Nadat echter de synchronisatie met de KNVB-database gisteren vrij is gegeven en wij de wijzigingen hebben doorgevoerd, staat er vanaf vandaag op onze website de betreffende teambenamingen (A t/m C-jeugd, de pupillen volgen later) en is via de menu-optie ‘Wedstrijden-Speelschema’ het volledige programma van de A-categorie al te zien.

Het valt op dat direct in het 1e speelweekend, op zaterdag 3 en zondag 4 september, vier van de vijf ploegen uit de A-categorie van v.v. Vorden thuis moeten spelen. Op zaterdag begint JO17-1 tegen Zelos en start JO15-1 thuis tegen MvR JO15. Op zondag 4 september speelt Vorden 2 thuis tegen Ruurlo 2 en start het 1e elftal s’middags op Sportpark ‘t Grote Veld tegen SDOUC.

Vorden 1 speelt op 2 oktober thuis tegen AZC en op 30 oktober staat de interessante ontmoeting tegen Rheden met trainer Peter Jansen op het programma (uit). Na de winterstop staat de thuiswedstrijd tegen RKZVC op de rol. Vorden 2 begint dus thuis tegen Ruurlo 2 en speelt op 16 oktober de thuiswedstrijd tegen de andere buurman, Warnsveldse Boys 2.

Bij de jeugd start JO19-1 (A1) dus met een uitwedstrijd en speelt het op 10 september voor de eerste keer thuis tegen Diepenveen JO-19. Op 8 oktober wordt er thuis aangetreden tegen AZC JO19-1. Het voormalige B1 (JO17-1) begint dus thuis tegen Zelos en mag een week later aantreden uit tegen FC Winterswijk JO17-1. Tenslotte speelt JO15-1 (C1) na haar eerste thuiswedstrijd tegen MVR een week later uit tegen DCS JO17-1.

Op de teampagina van onze website is de competitie-indeling en het wedstrijdschema (zowel competitie als beker) van de A-categorieteams terug te vinden. De teampagina’s van de B-categorie junioren is ook reeds aangepast naar de nieuwe benamingen en ook hier is de competitie-indeling en de bekerindeling terug te vinden. Van deze teams (en ook van de pupillen) is nog niet het wedstrijdschema bekend, omdat de KNVB dit op 9 augustus definitief vrij zal geven.

dion besselink vorden c1