spareribs

Vorden 13 december 2016 – Deze week zijn de laatste trainingsavonden van dit kalenderjaar gepland. Daarna zal het Sportpark ‘t Grote Veld wat voetbalactiviteiten betreft gesloten zijn tot en met zondag 8 januari en beginnen in de week van maandag 9 januari de trainingen van de diverse elftallen weer. Donderdagavond 15 december is er de traditionele SpareRibs-avond en zijn alle voetballende leden, trainers, leiders, coaches en grensrechters van onze seniorenteams, clubscheidsrechters en seniorencommissieleden van harte uitgenodigd om op een gezellige (en lekkere) wijze het kalenderjaar 2016 af te sluiten. Om 20.00 uur wordt er nog één keer getraind en vanaf 21.15 uur komen de SpareRibs en kippetjes op tafel!