vorden 2 gescoord

Vorden 5 december 2016 – Nadat de zaterdag al zo goed was verlopen (zie stuk over junioren), is gisteren ook de zondag zeer succesvol geweest voor de seniorenteams van v.v. Vorden. Ondanks dat de wedstrijden van Vorden 3 (uit tegen Ratti 1) en Vorden 5 (thuis tegen Sociï 4) werden afgelast, behaalden Vorden 4, Vorden 2 en Vorden 1 alle drie de volle buit. Vorden 4 won van Be Quick 4 en Vorden 2 pakte alweer haar derde zege in de laatste vier wedstrijden, want Ruurlo 2 werd met 2-4 verslagen.

Vorden 4 is officieus  ‘Herbstmeister’ geworden door de 1-2 overwinning op Be Quick 4. Op het kunstgrasveld van de zutphenezen werd met minimale cijfers gewonnen, maar het zorgde wel voor de volle drie punten en het feit dat zij nu als koploper de winterstop in gaan. Vorden 2 moest gisteren uit naar Ruurlo en omdat ook deze wedstrijd werd gewonnen staat de ploeg van trainer Dion Kruip met 10 uit 4 op de gedeelde 2e plaats van de 2e periode. Door de overwinning van het 2e elftal is nu ook de middenmootpositie in de ranglijst bemachtigd.

vorden 2 wint 2