klussendag vorden 2015 - 6

Vorden 5 augustus 2015 – Afgelopen zondag en gisterenavond heeft de selectie van v.v. Vorden (1-2-3)  het seizoen geopend met de eerste trainingen. Op dit moment is ook de Wim Kuijperselectie begonnen met trainen en komende maandag beginnen de A1, B1, C1 (Wim Kuijpersel.) en D1 met hun trainingen. Een week later op maandag 17 augustus zijn de overige teams aan de beurt om de aftrap van het seizoen te beleven.

In de voorbereiding van het seizoen 2015-2016, waarin het 1e elftal voor het eerst in haar bestaan uit zal komen in de 2e klas KNVB, start de selectie de trainingen met één groep van 50 spelers. De trainers van het 1e elftal, Michel Feukkink en Gerrit Wenneker, het 2e elftal, Udo Heij en René Nijenhuis en het 3e elftal in de persoon van Jeroen Tijssen zullen tijdens de trainingssessies in de eerste 3 weken van de maand augustus de aanwezige spelers van deze gehele groep onder handen nemen. De komende anderhalve week staan er voor de selectie nog 4 trainingssessies op het programma alvorens op zaterdag 15 augustus de eerste oefenwedstrijd van het 1e elftal gespeeld gaat worden. Een dag later, op zondag 16 augustus, staat de 1e bekerwedstrijd voor het 2e elftal op het programma, waarna op dinsdag 18 augustus het 1e elftal haar 1e bekerwedstrijd van het nieuwe seizoen gaat afwerken. Voor het weekend van 22-23 augustus zal hoofdtrainer Michel Feukkink de eerste 18 spelers bekend maken voor de selectie van 2015-2016. Trainer Udo Heij van het 2e elftal zal zijn selectie een week later bekend gaan maken, zodat in de week voorafgaand aan de competitie-ouverture op 6 september Vorden 1, 2 en 3 een ‘eigen gezicht’ krijgt.

De lagere senioren (4e en 6e) kunnen instromen vanaf donderdag 6 augustus en de spelers van het 5e elftal mogen vanaf dinsdag 11 augustus weer de wei in.

Bij de jeugd zullen de A1, B1, C1 en D1 op maandag 10 augustus beginnen met de trainingen, aangezien deze vier teams in de A-categorie spelen en al op zaterdag 5 september beginnen met de competitie. De overige junioren- en D-pupillenelftallen zullen op maandag 17 augustus starten met de trainingen en hun competitie begint op zaterdag 12 september.

De eerste woensdagmiddagtraining voor de gehele E- en F-jeugd is op woensdag 26 augustus en de teamtrainingen van de E- en de F-teams zullen starten op maandagavond 29 augustus.

Hieronder is het complete trainingsschema te vinden, waarin wel opgemerkt dient te worden dat er nog enkele vraagtekens en onduidelijkheden zijn. Zo is nog niet zeker of de A1 op de maandag- en woensdagavond zal trainen of op dinsdag-donderdag, dienen de meiden van MC1 en MB1 op maandagavond hoogstwaarschijnlijk in Wichmond te trainen en zullen met de trainers van de E- en de F-teams nog definitieve afspraken gemaakt moeten worden welke 5 teams van de E+F (E1-E7 + F1-F4) op maandagavond gaan trainen en welke op donderdagavond. Tevens zal er op donderdagavond nog een oplossing moeten komen voor B1/B2. In de komende weken zullen deze laatste punten opgelost worden en zal het trainingsschema dus een definitief karakter krijgen (versie ‘1.0’).

Voorlopig schema 2015-2016 : trainingsschema v v Vorden 2015-2016 vs 0.2