vorden - fc winterswijk 2

Vorden 27 juni 2016 – De selectie van v.v. Vorden begint op 31 juli alweer met het nieuwe seizoen. Op deze laatste zondag van juli start namelijk de voorbereiding met een dubbele training om 10.30 uur en 14.00 uur. Tussendoor is er een gezamelijke lunch en vanaf deze openingsdag staan er 5 trainingsmomenten op het programma. Op zondag 14 augustus staat de eerste oefenwedstrijd op het programma, uit tegen Witkampers 1 uit Laren. Op zondag 21 augustus begint voor het 1e, 2e en 3e  elftal de bekercompetitie en op zondag 4 september staat de 1e competitiewedstrijd voor het 1e en 2e elftal op het programma. Vorden 3 begint op 11 september een week later met de competitie.

De selectie begint met een groep van 47 spelers aan de voorbereiding van het seizoen 2016-2017. Het 1e team zal uiteindelijk met een groep van 15 spelers en 2 keepers gaan werken en het 2e elftal zal een groep samenstellen van 13 spelers en een keeper (één van de twee keepers uit de eerste groep). Het 3e elftal zal begin september samengesteld worden tot een groep van 15 spelers (incl. keeper).

De eerste twee weken van de voorbereiding zullen de drie trainers Michel Feukkink (1e), Dion Kruip (2e) en Jeroen Tijssen (3e) aanwezig zijn om de gehele groep gezamelijk te trainen. Vanaf de 2e week zal er steeds meer in groepen getraind gaan worden, ook al omdat dan de eerste oefen- en bekerwedstrijden op het programma staan. De bekerwedstrijden starten voor Vorden 1,2 en 3 op zondag 21 augustus. Het 1e en 2e elftal spelen op dinsdag 23 augustus/donderdag 25 augustus haar tweede bekerwedstrijd. Omdat zondag 28 augustus het 1e elftal nog op trainingskamp is wordt de 3e bekerwedstrijd verzet van zondag 28 augustus naar dinsdag 30 augustus. Het 2e en 3e elftal spelen op zondag 28 augustus resp. hun derde en tweede bekerwedstrijd. De competitie begint voor Vorden 1 en Vorden 2 op zondag 4 september en het 3e elftal speelt op deze zondag haar derde en laatste bekerwedstrijd. Op zondag 11 september begint ook voor Vorden 3 de competitie.

voorbereiding selectie 2016-2017

vorden 2 azc 2