schoonmaakrooster

Vorden 29 augustus 2016 – Met de start van het nieuwe seizoen zijn ook de nieuwe schoonmaakroosters bekend gemaakt. Op maandagavond wordt de kantine, bespreekkamer, bestuurskamer en toiletten in de hal altijd schoon gemaakt door een vaste groep vrijwilligers (24!) en op vrijdagavond worden de kleedkamers, hal en toiletten in de gang schoon gemaakt door een elftal. Hieronder zijn de roosters in te zien en tevens staan zij onder het menukopje ‘Club/Rooster/Schoonmaakrooster’.

De schoonmaakgroep voor de maandagavond is dit seizoen uitgebreid naar 24 personen die onderverdeeld zijn in 8 groepen van 3 vrijwilligers. Voor de reguliere schoonmaak is er iedere maandagavond een groep 1x in de 7 weken aan de beurt. Doordat de groep is uitgebreid tot 24 personen is er een 8e groep in het leven geroepen die 1x in de 7 weken een extra schoonmaakbeurt voor haar rekening neemt zoals glasbewassing en houtwerk aan de buitenkant van de kantine.

schoonmaakrooster 2016-2017

Op vrijdagavond (of donderdagavond na 21.00 uur) dienen de kleedkamers, de hal van de kleedkamers en de toiletgroepn in de hal van de kleedkamers schoon gemaakt te worden. Hiervoor is iedere week een ander team verantwoordelijk en hieronder is het schema te zien voor de winterstop.

schoonmaakschema 2016-2017 voor de winterstop

Daarnaast wordt op iedere dinsdagmorgen door de dinsdaggroep de kleedkamers ook nog eens van een schoonmaakbeurt voorzien n.a.v. de wedstrijden in het weekend.

Onder het kopje ‘Club/Rooster/Schoonmaakrooster zijn ook de werkzaamheden, afspraken en bijzonderheden terug te vinden.