Vorden, 30 april 2018 – Bij de tijdelijke afwezigheid  van William van der Veen heeft Huub Abbink de organisatie rondom de verkiezing van ‘Man of the Match’ overgenomen. Hij wijst bij iedere thuiswedstrijd een andere driekoppige jury aan en zij bepalen uiteindelijk welke speler door Huub gehuldigd mag worden als ‘Man of the Match’. Gisterenmiddag was het Sam Abbink die met zijn passing, prachtige vrije trap en goede voortzettingen aan de linkerkant een goede indruk maakte. Afgelopen donderdag waren er drie andere juryleden en dit keer was het Bart Stokman die de titel verdiende. Vooral in het laatste kwartier waarin hij met een tulband om nog steeds volop in de strijd ging, maakte hij indruk op de tegenstander, op het publiek en dus ook op de driekoppige jury die hem uitriepen tot ‘Man of the Match’.