logo-vvv-erediv-pool-gz-150x180-1Dinsdag 2 december – Met 56 punten is Sabine Groot Wassink voor de 2e keer dit seizoen weekwinnaar geworden. Dit keer van speelronde 14.
De stand heeft, mede door technische problemen en de stand van zaken rondom PSV – Feyenoord, even op zich laten wachten.

Uiteindelijk is PSV – Feyenoord niet doorgegaan op zowel zondag als dinsdag en is deze wedstrijd geschrapt uit de weekuitslag.

Winnaar werd, voor de 2e keer dit seizoen, Sabine Groot Wassink. Met 56 punten hield zij nummer 2, Michael Hulleman, net een paar punten achter zich.

Het was een weekend waarin PSV en Feyenoord niet tot een akkoord konden komen om de wedstrijd op korte termijn te spelen. Ajax liet 2 dure punten liggen in Den Haag, FC Twente dure punten liet liggen thuis tegen FC Groningen en Vorden 1 wederom veerkracht toonde, en met 3-2 nog wist te winnen van Gendringen.

Sabine voorspelde dit het beste. Achter Sabine en Michael eindigde Jordi Houwen als 3e. Ondanks zijn 3e plek is hij wel de grote winnaar van deze speelronde. Hij heeft namelijk de koppositie overgenomen van Theo Wiegerinck en heeft gelijk een gat van meer dan 15 punten. De volledige concurrentie liet het namelijk afweten dit weekend.

Theo Wiegerinck volgt, samen met Willem Lichtenberg, dus op een afstandje. Zij hebben weer een gaatje gecreëerd naar de rest van de achtervolging, welke wordt geleid door Rob Enzerink.

Voor de gehele stand ga in het bovenste menu naar Pool vv Vorden.