Vorden, 22 april 2017 – Door de vooruit gespeelde wedstrijd tegen FC Winterswijk thuis met maar liefst 4-0 te winnen  is zojuist RKZVC kampioen geworden in de 2e klasse I. Een geweldige prestatie van het team van trainer Laurens Knippenborg dat na de winterstop maar liefst 9 keer achter elkaar heeft gewonnen. Vanavond moest het aantreden tegen FC Winterswijk en aangezien dit team ook al 12 wedstrijd achter elkaar ongeslagen was, werd er gedacht aan een pittige wedstrijd. Als je dan met rust al op 2-0 staat en uiteindelijk met maar liefst 4-0 wint dan kun je alleen maar spreken van een terechte en overduidelijke kampioen! Namens spelers, technische staf, bestuur en leden van v.v. Vorden feliciteren wij hierbij RKZVC met dit historische kampioenschap!