Donderdag 20 december – Inmiddels heeft iedereen zijn laatste wedstrijden gespeeld en is er de tussenstand van de topscorers met Rik Schröer als Herbstmeister.

Rik scoorde in de belangrijke wedstrijd voor Vorden 2 tegen koploper Reunie, maar liefst 3 keer en zodoende had hij een groot aandeel in de 1-5 zege waardoor Vorden 2 volop meedoet om het kampioenschap. Zodoende gaat Rik als koploper in de topscorerslijst de winterstop in.

Zijn naaste rivaal, Marée Oplaat, had ook een belangrijke wedstrijd. Ook zij moesten naar koploper Basteom. Echter, zij keerden huiswaarts met een nederlaag en zonder een doelpunt gemaakt te hebben.

Na Rik en Marée wordt het gat naar de achtervolgers alleen maar groter. Opvallend is de vele doelpunten bij Vorden 6. In de laatste 2 wedstrijden wisten zij maar liefst 17(!) keer het doel te vinden. Ruben Golstein was daarbij de hofleverancier met 7 doelpunten en stijgt dan ook met een superstip

Voor de gehele lijst ga naar Wedstrijden en klik op Topscorer