Woensdag 22 november – Het laatste overzicht van de topscorers dateert alweer van eind oktober. Dus hoogtijd om weer eens een update te doen.

Wat kan er in een paar weken tijd veel veranderen!

Een paar weken geleden stond Marée Oplaat nog bovenaan met Bart Kuitert in haar kielzog. Bart viel in de wedstrijd tegen Warnsveldse Boys ongelukkig en daardoor raakte zijn schouder, waaraan hij al 2x is geopereerd uit de kom. In het ziekenhuis bleek deze niet zomaar teruggezet kunnen te worden en moest dit middels een ingreep. Zodoende wacht Bart een lang herstel. Vanaf deze kant beterschap Bart.

De productie van Marée gaat de laatste weken ook niet meer zo hard. Dat valt niet te zeggen van Rik Schröer. De topscorer van afgelopen jaar staat ook dit seizoen weer geregeld op de juiste plek. Hij heeft daardoor de plek van Marée overgenomen. De verschillen zijn echter klein en het is nog lang geen gedane zaak.

Het begint er wel op te lijken dat Rik en Marée uit gaan maken wie de topscorerstrofee gaat winnen. Want achter deze twee is het verschil bijzonder groot. Bart Kuitert staat er nog, maar die zal niet meer aan scoren toekomen en achter Bart valt er nog een gat. Die groep achtervolgers zijn Michel Cornelis en Frank Hiddink

Voor het gehele overzicht ga naar Wedstrijden en klik op Topscorer