vorden d1 be quick 4

Vorden 20 juli 2015 – Nadat eerder al de A-categorie (Vorden 1, 2,A1, B1, C1 en D1) bekend was gemaakt en afgelopen vrijdag ook de B-categorie bij de Senioren en Junioren, zijn vandaag de najaarscompetities ingedeeld voor de pupillen. Vorden D1 en E1 spelen in de hoofdklasse en zullen een jaarcompetitie spelen, de overige teams spelen een halve competitie en worden in januari weer opnieuw ingedeeld voor de voorjaarscompetitie.

De TJC van de jeugdcommissie en de Seniorencommissie kunnen eventuele wijzigingen/wensen nog indienen tot 9 augustus bij de KNVB. Daarna zal de KNVB afd. Oost in Deventer nog éénmaal een blik werpen en daar waar mogelijk de wensen doorvoeren en zal er op 21 augustus de indeling en het wedstrijdprogramma definitief worden gemaakt.

Voor de pupillen is er al een bijeenkomst georganiseerd en daar hebben de verenigingen hun wensen kenbaar gemaakt. Zolang de ‘nummers’ niet zijn gekoppeld aan de elftallen is er ook nog geen sprake van een wedstrijdschema en wordt er zodoende toch gesproken van een ‘voorlopige indeling’.

Klik op het volgende document om de indeling van Vorden D1, D2, D3, Vorden E1 t/m E7 en Vorden F1 t/m F4 te bekijken:

voorlopige indeling pupillen 2015-2016