jaarwisseling

Vorden 30 december 2016 – Namens het bestuur van v.v. Vorden wensen wij hierbij alle leden, donateurs, vrijwilligers, club-van-50 leden, sponsoren en supporters een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en sportief 2017 toe!

Als bestuur willen wij jouw als lid, donateur, vrijwilliger, club-van-50 lid, sponsor of supporter van harte bedanken voor de inzet, tijd, energie, beleving, aanwezigheid en ondersteuning van onze club in het afgelopen jaar 2016. Wij wensen je samen met je familie een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en sportief 2017!

Tevens willen wij je hierbij van harte uitnodigen voor de nieuwjaarsreceptie van v.v. Vorden op zondag 15 januari 2017 om 14.00 uur. Wij willen graag samen met jouw op een gezellige, leuke en gezamenlijke wijze een startschot geven aan het sportieve jaar 2017 bij onze club.

P.S. Op zaterdag 7 januari organiseert de jeugdafdeling van de v.v. Vorden wederom de flessenactie. Houdt na de feestdagen de lege flessen nog even thuis en lever deze op zaterdagmorgen 7 januari in als wij met onze jeugdleden bij u langs komen!

Met vriendelijke groet,

Bestuur voetbalvereniging Vorden,