presentatiegids 1Dinsdag 4 november 2014 – Voor het 2e achtereenvolgende jaar heeft v.v. Vorden een presentatiegids uitgebracht. Afgelopen zondag werd vlak voor het vertrek van de supporterstrein naar AZC in Zutphen in Café de Herberg het 1e exemplaar uitgereikt aan de uitbaatster van dit Café Restaurant en één van de sponsoren van het eerste uur (reeds 35 jaar sponsor bij v.v. Vorden !), Hanny Hendriksen. Deze week wordt de presentatiegids bij alle leden en sponsoren thuis bezorgd.

Renze Kuitert heeft namens het bestuur de presentatiegids gecoördineerd en tijdens de speech van voorzitter William van der Veen werden zeer terecht ook Johan Bolink als fotograaf en de sponsorcommissie voor het werven van de advertenties bedankt. Een speciaal woord van dank was er ook voor Dinant Hendriksen die Renze heeft ondersteund bij het opmaken van de gids.

De gids is wederom een professionele uitgave geworden, geheel in de huisstijl van v.v. Vorden, waarin nadrukkelijk een totaal beeld van onze vereniging is weer gegeven. Zo is er heel bewust net als vorig seizoen, voor gekozen om alle 31 teams op de foto te zetten en een prominente plek te geven in de gids.

Hieronder ziet u een aantal foto’s waarop te zien is dat de aanwezigen in de Herberg direct een blik werpen in de gids en menigeen zocht natuurlijk de foto op waarop hij/zij te zien is.

presentatiegids 5

presentatiegids 2