22 1e presentatiegids  vv vorden 2013

Vorden 4 oktober 2015 – Het is gelukt, de presentatiegids is gereed en ligt nu klaar voor de drukker. In de afgelopen maand zijn er vele teamfoto’s gemaakt, de advertenties verzamelt en opgemaakt en zijn de redactionele stukken nog een keer goed door genomen. De planning zou zijn om de gids vandaag tijdens Vorden 1 – Rheden 1 uit te reiken, maar dat is net niet gelukt. De opmaak is wel gereed en vandaar dat het deze week bij de drukker gereed wordt gemaakt. De presentatiegids zal uitgereikt worden tijdens Vorden 1 – SDOUC 1 op zondag 18 oktober as.

Het is voor het derde achtereenvolgende jaar dat er een presentatiegids wordt uitgebracht en het geeft weer een compleet beeld waar de vereniging voor staat. Een interview met de vrijwilliger van het jaar, een gesprek met een vrijwilliger op een geheel nieuwe functie binnen onze vereniging, aandacht voor één van de langste en oudste sponsors van onze club en natuurlijk nog één keer een terugblik op het kampioenschap.

Alle leden, niet spelende leden, donateurs, club van 50-leden en sponsoren krijgen de gids in de bus. De vrijwilligers die niet in deze groep vallen geven wij de gelegenheid om de gids op te komen halen op het Sportpark, waar een speciale ‘uitgiftedoos’ aanwezig zal zijn in de kantine waar een ieder de gids mee kan nemen naar huis. Tenslotte verspreiden wij de gids ook op diverse (openbare) plaatsen in het dorp.

Ook zo nieuwsgierig over de inhoud en bijvoorbeeld ook de cover van de presenatiegids! Nog heel even geduld, maar bij deze lichten wij al wel een klein tipje van de sluier op …..

inhoudsopgave presentatiegids