presentatiegids-1

Vorden 17 oktober 2016 – Direct na afloop van de wedstrijd werd zoals met iedere thuiswedstrijd het geval is, de ‘Man of the Match’ gekozen en dit keer kwam keeper Robin Verstege als winnaar uit de bus. De microfoon werd daarna van de invalvoorzitter van de vakjury, Huub Abbink,  aan voorzitter Marc van der Linden gegeven, want op deze prachtige voetbalzondag werd ook nog de presentatiegids onthuld. In de afgelopen 2 maanden is er hard gewerkt door Dinant Hendriksen, de sponsorcommissie, Johan Bolink, Janneke Hiddink en Stefan Eggink om de versie van 2016-2017 in elkaar te zetten. Gisterenmiddag werd het eerste exemplaar uitgereikt aan de liefst op de achtergrond opererende maar zeer gewaardeerde kracht Johan Bolink. Deze week krijgt ieder lid, donateur en vrijwilliger per huisadres een exemplaar in de bus.

Hij heeft zich niet alleen ingezet voor de presentatiegids, maar doordat hij als fotograaf in de laatste week van augustus en de eerste 3 weken van september iedere zaterdag en zondag de diverse elftallen op de foto heeft gezet, was ook onze website met de start van de competitie geheel up-to-date en waren alle teampagina’s al bijgewerkt. Sowieso is hij (nagenoeg) ieder weekend op ons sportpark te vinden en maakt hij samen met onze andere huisfotograaf Rob Immink van vele wedstrijden, vele vrijwilligers in functie en toeschouwers prachtige foto’s. De pagina’s van Johan Bolink en Rob Immink geven dan niet alleen prachtig beeld van onze club en zijn heerlijk om door heen te bladeren, maar vormen onderhand ook een waardevol archief voor onze club.

Toen voorzitter Marc van der Linden namens het bestuur en de redactie het eerste exemplaar uit ging reiken, stond fotograaf Johan Bolink, die deze middag ook nog ff een kantinedienst draaide, alweer klaar om enkele foto’s te schieten van dit moment. Geheel onverwachts werd hij echter gevraagd om het toestel af te geven aan Xaviria Böhmer, die samen met Werner en Henny deze middag met Johan de kantineploeg vormde, en naar voren te komen om het eerste exemplaar in ontvangst te nemen. Het applaus wat volgde was niet alleen voor zijn bijdrage aan deze gids, maar zeker ook voor zijn inzet en overige fotomomenten bij onze club.

De presentatiegids is dit seizoen voor de 4e achtereenvolgende seizoen uitgebracht en naast Dinant Hendriksen, die verantwoordelijk is geweest voor de opmaak maar deze middag niet aanwezig kon zijn, werd ook de sponsorcommissie van harte bedankt voor hun inzet en tijd. Want met 42 adverteerders is het ook dit jaar weer gelukt om er een prachtig geheel van te maken, maar ook financieel met dit project zwarte cijfers te schrijven.

Het is ten opzichte van andere jaren meer een fotoalbum geworden, want voor ieder team is een halve pagina ingeruimd geheel voorzien van spelers- en begeleidingsnamen. Zodoende is het niet alleen een prachtige gids geworden om nu door heen te bladeren en uitvoerig te bekijken, maar geeft het ook een prachtig beeld van v.v. Vorden anno 2016, het jaar dat de club met 33 teams, 408 spelende leden en 67 (jeugd)trainers en-leiders mee doet aan de competitie!

man-of-the-match-obw

presentatiegids-2