4277Vrijdag 26 september 2014 – Tijdens de ledenvergadering in november 2012 is besloten om alleen de website van v.v. Vorden te gebruiken als communicatiemiddel van de vereniging. Daarnaast is tevens besloten dat dus het clubblad ‘de Tackle’ niet meer verschijnt maar er wel ieder seizoen een presentatiegids uit zal worden gebracht.

Nadat vorig jaar in november het eerste exemplaar is gepresenteerd, zijn er ook dit seizoen ook weer vele mensen binnen de vereniging druk bezig om het 2e exemplaar uit te brengen. De sponsorcommissie is er wederom in geslaagd om een groot aantal adverteerders bereid te vinden om hun bedrijf te promoten in de presentatiegids van v.v. Vorden. Hiermee is mede een financiële basis gelegd om er een fraai full-colour A4-exemplaar van te maken. Net als vorig seizoen is besloten om een presentatiegids te maken van de gehele vereniging en daarom ook alle elftallen te vermelden. Één van onze huisfotografen, Johan Bolink, is de laatste drie weekenden druk bezig om de elftalfoto’s te maken. In het komende weekend zijn de laatste elftallen aan de beurt en zullen dus ook Vorden C3, Vorden E2, Vorden Mini F en de beide 35+ teams op de foto worden gezet.

Door diverse items en onderwerpen, vanuit alle geledingen van de club, te vermelden, zal de presentatiegids wederom een goed beeld geven waar de vereniging voor staat en wat er naast het voetbal allemaal plaats vindt op ‘t Sportpark. Wij laten u nog even in spanning maar wij kunnen nu al zeggen dat de redactie er in is geslaagd om een gevarieerde en interessante stukken te plaatsen.

De contouren van de gids zijn bekend, de teksten zijn binnen, bijna alle foto’s zijn gemaakt en dan gaan wij er vanuit dat de opmaak in de komende 3 á 4 weken zijn beslag krijgt. Wij houden u op de hoogte wanneer de daadwerkelijke presentatie van de gids plaats gaat vinden. Alle leden, donateurs en sponsoren krijgen een exemplaar thuis gestuurd.

22 1e presentatiegids  vv vorden 2013