mini f zaterdag 20 september vorden d4 zaterdag 20 september F-pupillen zaterdag 20 september

Zondag 21 september 2014 – De eerste wedstrijden op zaterdag 20 september werden allemaal in de mist afgewerkt, maar heel langzaam aan werd de wereld weer een stuk groter en kon iedereen genieten van het vele jeugdvoetbal op alle drie velden op Sportpark ‘t Grote Veld.

Één van onze huisfotografen Johan Bolink was zaterdag de gehele dag op het voetbalveld om weer enkele thuisspelende teams op de teamfoto te zetten en maakte van de gelegenheid gebruik om een sfeerimpressie te maken van zo maar een zaterdagmorgen op ons Sportpark via een prachtige fotoreportage. Ook heeft hij de eerste wedstrijd van de beide nieuwe Mini F-teams gefotografeerd. Ga naar het menu ‘foto’s’ en daarna naar de optie ‘site Johan Bolink’ om van beide evenementen schitterende voetbal- en sfeerfoto’s te zien.

Het was zaterdagmorgen trouwens een drukte van belang want er werden van 09.00 uur tot en met 14.30 uur maar liefst 10 wedstrijden gespeeld. Op de fotoreportage van Johan Bolink is ook mooi te zien dat er vooral in de ochtenduren tijdens de pupillenwedstrijden veel ouders, opa’s en oma’s aan het kijken zijn en dat er ook om de wedstrijden heen veel geregeld wordt om het allemaal op een goede manier te laten verlopen. Zo was wedstrijdcoördinator Edwin Bekker aanwezig om alle uitslagen, kleedkamerindelingen, scheidsrechters en overige randvoorwaarden te regelen en kunt u op de foto’s ook zien dat bij iedere wedstrijd er eigen jeugdige scheidsrechters aanwezig waren. Op de foto’s zijn o.a. te zien Ruud, Dieuwert, Joanne en Luc.

Gisterenmiddag viel er ook nog een opvallend moment te noteren, want terwijl de meiden van Vorden MC1D wederom een overwinning behaalden, de C1 jammer genoeg net verloor, de B2 een prachtige uitslag neer zette (4-5) maar jammer genoeg net aan de verkeerde kant van de streep bleef, kwam de A1 in actie in Zevenaar. Tegen OBW A1 stond het met rust 2-0 voor de thuisploeg, maar toen beide ploegen na de rust weer het veld op kwamen bleek er onder het kunstgras allemaal water te liggen dat door de enorme stortbuien niet tijdig weg kon lopen. Het was onverantwoord om verder te spelen en vandaar dat de wedstrijd is gestaakt en de laatste 45 minuten op een ander tijdstip moet worden ingehaald.