vora1jong (1 van 1) vorden a1 scoort vorden c5 vorden b2 foto

Vorden 13 september 2014 – Onder heerlijke weersomstandigheden heeft v.v. Vorden vandaag haar 1e competitiedag beleefd. Over de gehele dag speelden er 10 ploegen thuis en de meest in het oog springende wedstrijd was wellicht de meidenwedstrijd tussen Vorden MC1D en Victoria Boys MC2.

Vanochtend speelden de F1, de F2, de E5 en de E1 hun wedstrijd op een half veld en tegelijkertijd moesten de D1 en D3 een wedstrijd op een heel veld spelen. Zodoende was vanochtend vanaf het eerste moment het Sportpark ‘t Grote Veld het toneel van veel en mooi voetbal in geel en zwart. Toen de D1 klaar was met haar wedstrijd werd het hoofdveld vrij gemaakt voor de 1e meidenwedstrijd in de historie van de voetbalclub. Vorige week hadden de meiden al in Arnhem en S’Heerenberg twee bekerwedstrijden gespeeld maar nu was het dan voor het eerst dat een thuiswedstrijd op het programma stond. Samen met de D4, die moest aantreden tegen Schalkhaar, speelde Vorden MC1D tegen Victoria Boys MC2. Door de samenwerking met Sociï speelt in dit meidenteam ook een speelster uit Wichmond en laat nu net deze rechtsbuiten, Tara Pierik, het eerste doelpunt van Vorden MC1D hebben gescoord. Zij was al een aantal keren dreigend door gekomen aan de rechterkant toen zij in de 10e minuut met een prachtig schot de 1-0 liet aantekenen. Haar voorbeeld werd gevolgd door menig andere speelster, want de einduitslag werd 11-0, al dient wel gezegd te worden dat de tegenstander Victoria Boys uit Apeldoorn zeer positief en met veel inzet bleef spelen. De meiden van v.v. Vorden hebben op deze manier een prima indruk achter gelaten enKlik op de site van Johan Bolink om fraaie wedstrijdbeelden te bekijken.

In de middag stonden de wedstrijden van C2 en A1 op het programma en ook hier was het wederom genieten. Vorden C2 won haar wedstrijd met 4-1 van ABS en op het hoofdveld knokte Vorden A1 zich naar de tweede overwinning in hun competitie door met 1-0 te winnen van Jonge Kracht A1. De equipe van trainer Rene Nijenhuis heeft in de 1e klas hiermee zes punten uit twee wedstrijden en na de 6-5 overwinning op Groessen vanmiddag ook keurig de ‘nul’ gehouden. Ga via het menu ‘foto’ naar de site van Rob Immink voor een aantal prachtige foto’s.

Vandaag is onze huisfotograaf Johan Bolink ook druk bezig geweest met de teamfoto’s. Klik op de site van Johan via het menu foto, om de elftalfoto’s te bekijken die tot nu toe zijn gemaakt.