knvb beker oost

Vorden 25 augustus 2015 – Afgelopen weekend is de eerste bekerronde afgewerkt voor de gehele jeugdafdeling, maar mede door het Wim Kuijpertoernooi zijn een groot aantal wedstrijden verplaatst naar door de weekse avonden. Gisteren zijn al de eerste wedstrijden afgewerkt en ook de rest van de week zijn er iedere avond bekerwedstrijden van Vorden teams. Vanavond wordt in Hengelo (gld) de 2e bekerwedstrijd van Vorden 1 gespeeld en staat dus de derby PAX-Vorden om 18.45 uur in Hengelo op het programma.

De eerste wedstrijd in de poulefase van de 1e bekerronde is door Vorden met 4-0 gewonnen van Loil, terwijl PAX vorige week dinsdag met 0-2 aan het langste einde trok in Wichmond tegen Socïi. Zodoende spelen vanavond om 18.45 uur de beide koplopers van de poule tegen elkaar in Hengelo (gld). Volgende week dinsdag speelt Vorden uit tegen Socïi, terwijl PAX dan uit speelt tegen Loil. De poulewinnaar van deze 1e bekerronde gaat over naar de knock-outfase van het toernooi en de 2e bekerronde wordt afgewerkt in het weekend van 24-25 oktober 2015.

Bij de jeugdafdeling spelen alle teams in de poulefase van de KNVB-beker afd. Oost. Op alle door de weekse dagen worden er wedstrijden gespeeld, dus klik hier voor het volledige schema en selecteer bij het tweede ‘kopje’ de optie ‘gehele periode’.

pax vorden 3