knvb 125 jaar

Vorden 8 juli 2016 – In deze voetballoze periode zijn er al weer veel mensen bezig met het nieuwe seizoen en dan komen er altijd veel vragen over pasjes, speelschema’s en competitie-indelingen. Vandaar dit nieuwsitem met wetenswaardigheden vanuit de KNVB, waarbij duidelijkheid wordt gegeven over diverse onderwerpen.

Voor alle nieuwe leden, leden die over gaan van de E- naar de D-pupillen en leden die zijn/haar pas kwijt zijn geraakt is een nieuwe pas aangevraagd. Hiervoor dienen de betreffende leden een pasfoto in te leveren bij Peter Gombert, onze ledenadministrateur, of bij één van onze wedstrijdsecretariaten, Gerben Smid/Marion van Bergenhenegouwen en Dick Zelle. De aanvragen die wij als v.v. Vorden richting de KNVB hebben gedaan worden vanaf deze week verwerkt. Maar liefst 67.000 aanvragen zijn er binnen gekomen en vanaf vandaag ligt de opdracht bij de drukker om de pasjes kant en klaar te maken. De KNVB krijgt deze passen per 5.000 weer terug van de drukker en zal deze dan ook per partij versturen naar de diverse verenigingen. In de komende weken kan er dus iedere dag bij onze secretaris één of meerdere passen binnen komen en deze zullen dan z.s.m. bij onze wedstrijdsecretariaten ingeleverd worden, zodat deze per team compleet gemaakt worden en aan het begin van het seizoen (start bekercompetitie) aan de leiders worden overhandigd.

Klik hier voor meer informatie over passen vanuit de KNVB – Oost

De competitie-indeling van de A-categorie standaardelftallen is vorige week bekend gemaakt en Vorden 1 is wederom ingedeeld in 2I (zie nieuwsitem op deze site). Op 16 juli as. wordt de indeling van de overige A-categorieteams bekend gemaakt (Vorden 2, A1, B1, C1). Tevens wordt op deze dag ook de wedstrijdnummers bekend gemaakt, zodat de schema’s in elkaar gezet kunnen worden.

Op 16 juli worden ook de voorlopige indelingen van de B-categorie (overige teams v.v. Vorden) bekend gemaakt en de clubs hebben dan tot 7 augustus de tijd om hierop eventueel te reageren. Op 20 augustus tenslotte maakt de KNVB de definitieve indelingen bekend en worden ook de wedstrijdnummers vermeld. Vanaf dat moment kunnen dan ook de schema’s in elkaar gezet worden.

Wat betreft de bekercompetitie is de indeling van Vorden 1 ook al bekend, maar wordt het speelschema en ook de indeling van de overige teams in de A-categorie vandaag en morgen bekend gemaakt. Voor de B-categorie wordt op 23 juli de bekerindeling en het wedstrijdschema bekend gemaakt.

Klik hier voor meer informatie over competitie- en bekerindeling KNVB – Oost

vorden b1 be quick