kuijpercommissie

Vorden 9 augustus 2015 – Precies over 2 weken is het 25e Wim Kuijpertoernooi in volle gang. De komende 2 weken is de Kuijpercommissie met Jan Borgonjen, Ard Kettelerij, Hans Wullink en Marcel Boekholt, druk bezig met de laatste voorbereidingen en zal o.a. de Kuijperkrant ook weer in de gehele regio in de bus vallen. Het vordenteam, dat deze week onder leiding van C1-trainer Wilbert Grotenhuijs is begonnen met de trainingen, is ook druk bezig met de voorbereiding en maakt zich op voor de wedstrijden tegen Arsenal, PSV, Genk en AZ.

In de afgelopen week heeft de Kuijpercommissie de vlaggen weer geplaatst in het dorp, waardoor het centrum een fraaie geel-zwarte ‘look’ heeft gekregen en iedereen wordt herinnerd aan het prachtige toernooi dat op 22 en 23 augustus op de velden van ons Sportpark ‘t Grote Veld worden gehouden. Het wordt een bijzonder toernooi want naast het feit dat dit de 25e editie is van dit D-pupillentoernooi zal het ook de laatste keer zijn dat het evenement wordt gehouden. Neemt niet weg, of zelfs juist niet weg, dat de commissie in deze laatste fase van de voorbereiding flink druk is en met z’n vieren behoorlijk in de weer zijn om alles op tijd klaar te krijgen. Zo zal de Kuijperkrant volgende week bij een ieder in de bus vallen, zal de website flink bijgehouden worden, krijgt het Sportpark een ‘Wim Kuijper look&feel’ en worden de voorbereidingen getroffen om ervoor te zorgen dat alle teams op de juiste wijze en op tijd arriveren op zaterdagmorgen in Vorden.

Afgelopen week is het wedstrijdschema bekend gemaakt en zijn de beide poules, luisterend naar de sponsornamen Omroep Gelderland en Sportmedx, ingedeeld en uitgewerkt. Het vordenteam, dat dus afgelopen week al in training is gegaan, zal uitkomen in de Omroep Gelderlandpoule en dient op zaterdag aan te treden tegen PSV en Arsenal en op zondag tegen Genk en AZ. Het C1 team van v.v. Vorden, met enkele aanvullingen uit de C2, zal zich vooral verheugen op de wedstrijden op zaterdag, want het is natuurlijk wel heel bijzonder dat je op 1 dag tegen topclubs als PSV en Arsenal mag spelen.

Wilt u meer weten over de bijzonderheden en nieuwfeiten van het Kuijpertoernooi ga dan naar de website

wim kuijperprogramma vorden