oudejaarscrosloopVrijdag 20 november – Op Woensdag 30 december 2015 organiseert de stichting Oudejaars Crossloop Vorden voor de 35e keer de Oudejaars Crossloop in Vorden. Een mooie gelegenheid om tijdens de winterstop weer even lekker in beweging komen. De crossloop is op bekend terrein met start en finish voor de kantine van Voetbalvereniging Vorden. De verschillende routes zijn zeer afwisselend en gaan over smalle bospaden door het mooie natuurgebied ‘het Grote Veld’.

Nieuw dit jaar is de Kidscross van 1,1 km voor kinderen van 4-12 jaar. Dus ook de F, E en D-pupillen zijn van harte welkom om deel te nemen. Alle kinderen starten tegelijk en krijgen bij de finisch een herinnering!

De organisatie nodigt alle leden van Voetbalvereniging Vorden uit om deel te nemen aan deze mooie en gezellige crossloop! Na afloop van de cross kan er door de deelnemers worden nagepraat onder het genot van een gratis kopje koffie of thee (ranja voor de kinderen) en een heerlijke oliebol.

Starttijden en afstanden

Starttijd

Afstand

12.45 uur

1,1 km kidscrossrun (deelname 4-12 jaar)

13.30 uur

15 km

13.40 uur

10 km

13.50 uur

5 km

(Voor)inschrijving

Voorinschrijven kan via www.oudejaarscrossloop.nl tot 27 december 2015.  Je hoeft dan alleen je startnummer op de dag zelf op te halen. Dit kan vanaf 11.30 uur in de kantine van VV Vorden.  Voorinschrijven bespaart de organisatie veel werk, er zitten geen fouten in de inschrijving en je hoeft minder lang te wachten. Daarnaast is het ook nog goedkoper.

Afstand

Voorinschrijving

Inschrijven op de dag zelf

1,1 km kidscross

€ 3

€ 4

5, 10 of 15 km

€ 7

€ 10

Stichting Kanjers voor Kanjers

De stichting Oudejaars Crossloop doneert het geld dat na afloop van de crossloop overblijft aan de stichting Kanjers voor Kanjers (zie www.stichtingkanjersvoorkanjers.nl). De Stichting Kanjers voor Kanjers steunt lokale projecten in de Achterhoek ten behoeve van het welzijn van het kind, bij voorkeur door middel van sport en spel. De Stichting geeft donaties aan kleinschalige, regionale projecten, die het welzijn van minder bedeelde, zieke en/of gehandicapte kinderen ondersteunen. Kinderen die niet in staat zijn sport en spel op een goede manier te beleven krijgen via de stichting Kanjers voor Kanjers de kans om (weer) te kunnen spelen en sporten.

fotocollage 2014