logo-vvv-erediv-pool-gz-150x180-1

Woensdag 01 april – Nee, dit is geen 01 april-grap. De organisatie van de vv Vorden-pool stopt er na 5 seizoenen mee.

5 jaar geleden is dit initiatief ontstaan door Mark Borgonjen en Erik Rakitow. Doel was om de verenigingskas te spekken en daarnaast nog iets te organiseren wat de mensen bezighoudt. Leuke bijkomstigheid is ook dat de deelnemers zelf ook nog een centje kunnen verdienen.

Wekelijks dienen alle wedstrijden uit de Eredivisie te voorspellen en daarnaast nog 3 andere wedstrijden van Vorden 1 of buitenlandse topwedstrijden.

Begonnen werd met 80 deelnemers en vorig seizoen werd met 130 deelnemers een hoogtepunt beleefd.

Jaarlijks werd de opbrengst gebruikt om het te besteden aan een doel, welke door de deelnemers gekozen dienen te worden. In de afgelopen jaren werden onder andere polo’s voor de Vordense jeugdleiders, nieuw terrasmeubilair, een nieuwe beamer en WiFi gerealiseerd.

Na 5 jaar vinden Mark en Erik het mooi geweest. Maar dat wil niet zeggen dat dit evenement dient te stoppen.

Mocht jij of meerdere met jou dit leuk lijken om over te nemen, geef dit dan aan bij Mark Borgonjen en hopelijk kan er zo volgend seizoen ook weer een pool worden georganiseerd. Lijkt het je leuk. Spreek Mark Borgonjen of Erik Rakitow aan of mail naar: markborgonjen@gmail.com.