Vorden B2

Vorden 18 augustus 2016 – Komend weekend staat het eerste voetbalweekend op het programma, aangezien (bijna) alle teams een bekerwedstrijd af moeten werken. De start van een seizoen en het organiseren van de eerste wedstrijden heeft altijd veel voeten in aarde, maar op de achtergrond hebben de TJC, de jeugdcommissie, de kledingcommissie en de ‘dinsdagploeg’ het één en ander voor elkaar gemaakt en zodoende kunnen alle teams zaterdag en zondag ‘vol aan de bak’.

Zo zijn alle teams voorzien van een kledingtas waarin het tenue volledig is aangevuld en dus ook voorzien van voldoende kousen, een keeperstenue en keepershandschoenen. Omdat in de afgelopen zomermaanden er een hele nieuwe kastwand is geplaatst in de gang naar de verzorgingsruimte, staan voor alle teams deze kledingtas klaar in de bestemmede locker van het team.

Ook zijn alle pasjes voor de D- t/m de senioren per team verzameld en vanuit het wedstrijdsecretariaat hebben Gerben en Marion alle leiders/trainers voorzien van een map met pasjes.

Ook is het wedstrijdsecretariaat aangepast en kan er nu ook in de vernieuwde spreekruimte ‘de Tackle’ op twee PC’s wedstrijdformulieren worden ingevuld. Komende zaterdag heeft Martin Leegstra ‘zaterdagdienst’ en zal hij als gastheer de leiders en de scheidsrechters hierbij helpen.

In het vernieuwde ballenhok zijn as. zaterdag en zondag de ballen beschikbaar voor de warming-up. De uitteams kunnen zaterdagmorgen hier ook de warming-up ballen uit halen.

Op de grote schermen in de gang van de kantine en de gang van de kleedkamers zijn vanaf zaterdagmorgen wederom de indeling van de kleedkamers en de velden te zien.

Gerrit Bijenhof heeft vanuit zijn rol als scheidsrechtercoördinator in de Jeugdcommissie voor dit eerste weekend de scheidsrechters ingedeeld. Voor de wedstrijden van de A1, 2e en 1e zijn KNVB-scheidsrechters aangesteld.

De veldploeg heeft vandaag de velden opnieuw uitgezet en allemaal voorzien van de benodigde kalklijnen.

Op de website zijn alle teampagina’s aangepast en tevens is onder het kopje ‘wedstrijdprogramma’ het gehele programma per team terug te vinden zoals de KNVB deze tot nu toe bekend heeft gemaakt.

Volgende week woensdag is er een informatie-avond gepland voor alle jeugdtrainers  en -leiders, om zodoende zowel de team- als de verenigingsafspraken met elkaar te delen. Zo zal duidelijk worden gemaakt hoe om te gaan met het ballenhok, de kleding, het materiaal, was- en rijschema’s enz. enz.

kledingkasten