vrijwilliger

Vorden 27 maart 2015 – De vereniging kan niet zonder jeugdleiders, barmedewerk(st)ers, trainers, commissieleden, onderhoudsploeg, tournooimedewerk(st)ers, grensrechters, zaterdagdienst  enz.  die zich geheel vrijwillig op welke manier dan ook inzetten voor de vereniging. Wij waarderen dit enorm en willen dit jaarlijks met elkaar beleven tijdens de ‘vrijwilligersavond’. Morgenavond staat de vrijwilligersavond van 2015 op het programma en alle vrijwilligers zijn hiervoor via de mail en via een kaart persoonlijk uitgenodigd. Het is mogelijk dat ondanks alle inspanningen per abuis een vrijwilliger niet in het bestand is opgenomen. Mocht u geen uitnodiging hebben ontvangen dan kunt u als vrijwilliger dit bericht als een persoonlijke uitnodiging beschouwen en wij willen u dan tevens vragen dit door te geven aan Janneke Hiddink (zie clubinfo) , zodat wij de registratie kunnen aanpassen.

De avond heeft dus als thema ‘Oranje’ en de kantine zal als een ‘mini-arena’ worden omgebouwd inclusief tribunes en een groot scherm waarop Nederland-Turkije te zien zal zijn. Halverwege de avond zal ook de ‘vrijwilliger van het jaar’ gekozen worden en wij zijn natuurlijk zeer benieuwd wie de opvolger van Chris Hofman zal gaan worden.

Kom zaterdag dan ook naar de kantine voor een zeer gezellige avond en laten wij met elkaar genieten van ons Oranje en natuurlijk ook v.v. Vorden!

uitnodiging vrijwilligersavond 28 MAART