Vorden, Zondag 7 Mei - V.V. Vorden en Stichting Beheer Sport Vorden (SBS) hebben besloten om mee te doen aan de Rabobank actie "Hart voor de Achterhoek". Van 9 tot en met 26 mei kunnen leden van de Rabobank stemmen op ons zodat wij kans maken op een mooi geldbedrag. V.V. Vorden wil dat bedrag inzetten voor maatregelen om de veiligheid op het sportcomplex te verbeteren. SBS wil geld vrijmaken voor de aanschaf van speelmaterialen voor de jeugd.

Ben jij klant en lid van de Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek, ga dan snel naar www.rabobank.nl/noa.

Geef vervolgens twee stemmen aan V.V. Vorden, twee stemmen aan de SBS  en één stem naar keuze.

Het zou ook fantastisch zijn als naast jezelf, ook jouw familie, vrienden en kennissen hun stem op onze club uitbrengen.

Iedere stem is geld waard en daarvoor hebben we jouw hulp nodig.

Waarvoor is jouw stem?

Veiligheid voor iedereen: Stem 2 x op V.V. Vorden

Aanschaffen van materialen ter bevordering van de vergroting  van de veiligheid op het sportcomplex van V.V. Vorden. Je kunt hierbij denken aan een verzamelpunt-herkenning bij calamiteiten, herkenningsborden, AED & EHBO materialen en extra verlichting tijdens trainingen bij het clubgebouw.

Speelmaterialen voor de jeugd: Stem 2x op SBS

Aanschaf Speelmaterialen waaronder doeltjes in verband met de nieuwe speelwijze volgens de richtlijnen van de KNVB voor de jongere jeugdteams.

Klik hier voor de  aankondiging

We hopen van harte op jullie steun!

Met vriendelijke groet,

Bestuur V.V. Vorden