kantine vorden 1Vorden 14 januari 2015 – De kantinecommissie is met spoed op zoek naar nieuwe vrijwillig(st)ers die het leuk vinden om periodiek op een zaterdag- of zondagmorgen/middag in de kantine van onze voetbalclub te helpen.

Klik hieronder op de link om de oproep in pdf-formaat te lezen.

Oproep kantinedienst 09012015

OPROEP !

Nu de kerstversiering en oliebollen plaatsmaken voor het gewone leventje, gaat ook in 2015 het reguliere leven bij VV Vorden langzaam weer van start. U heeft in de afgelopen weken via diverse wegen kunnen lezen dat VV Vorden een zeer mooi 2014 achter de rug heeft. Met name op sportief gebied staan we er in alle gelederen binnen de club goed op. De kop boven dit verhaal betreft dan ook niet over het sportieve deel, maar gaat over een ander belangrijk onderdeel van onze vereniging.

Deze oproep gaat over het feit dat we helaas moeten constateren dat het aantal aanmeldingen voor vrijwilligerswerk in de kantine stagneert. We zien binnen ons vrijwilligersbestand eigenlijk vrij weinig uitval maar veel te weinig nieuwe aanvoer En dat terwijl onze club steeds groter wordt. En dan heb ik het nog niet over de steeds complexer wordende regelgeving waaraan wij als amateurclub moeten voldoen. Nieuwe voorwaarden en hogere eisen zorgen er voor dat wij steeds meer kennis in huis moeten hebben. U begrijpt dat als de eisen en voorwaarden toenemen, maar de aanvoer vanuit de club afneemt, er dan een scheefgroei ontstaat.

Elk weekend arriveren bij ons mooie clubgebouw honderden mensen en al deze mensen hebben een aantal wensen. Ze willen graag een bakje koffie en tevens dat hun zoon of dochter in een goede hygiënische kleedkamer kan douchen. Daarnaast wil men graag een stukje sociale controle voor het moment als ze er zelf een keer niet zijn. Maar wat gebeurt er als er niemand is die de kleedkamer wil onderhouden? Of als er niemand is die het bakje koffie in wil schenken? Gaat u het dan doen? Ik neem nu het voorbeeld van een ouder met een kind, maar ieder lid bij VV Vorden zal zich moeten realiseren dat dit ook over hen gaat.

Dit bovenstaande verhaal leidt tot het volgende:

Wij zijn met grote spoed op zoek naar vrijwilligers die op de zaterdag en zondag kantinediensten willen draaien. De groep met vrijwilligers is nu veel te klein, waardoor er telkens op dezelfde mensen een beroep wordt gedaan. En zelfs met dat gegeven ontstaan er nu al gaten in de weekendplanningen. Als u wilt dat de kantine toegankelijk blijft voor iedereen en u wilt een steentje bijdragen aan onze prachtige vereniging en er zodoende voor zorgen dat alle ruim 400 voetballers, ongeveer 700 ouders en opa’s en oma’s  van jeugdleden en vele supporters kunnen vertoeven in onze gezellige kantine,  sta dan nu op en meld u bij:

Renz Cornegoor

Bestuurslid  ‘Horeca & Facilitaire zaken’

T: 0647480741 / E: renzcornegoor@gmail.com

(in de pdf-bijlage is ook de functieomschrijving bijgevoegd)

kantine vorden 1

kantine vorden