nieuwjaarsborrel

Vorden 27 augustus 2015 – Afgelopen seizoen bestond onze vereniging 85 jaar en aangezien daar toch even stil bij gestaan diende te worden, werd er bij aanvang van het seizoen op vrijdag 3 september een feest georganiseerd in de kantine. Er is besloten om dit zogenaamde ‘openingsfeest van het seizoen’ in stand te houden en vandaar dat er volgende week vrijdag op 4 september vanaf 21.00 uur in de kantine van ons Sportpark een gezellig festijn wordt georganiseerd. Alle leden en vrijwilligers met partners hebben inmiddels ook de uitnodiging ontvangen en wij willen hierbij dan ook iedereen op roepen om volgende week met elkaar op een gezellige wijze het seizoen te openen.

De avond begint om 19.30 uur met een voetbalactiviteit op het hoofdveld en zal vanaf 21.00 uur worden voortgezet in de kantine en onder de overkapping. Kom samen met je elftal, maak er een leuke avond van met je commissie, ga met een groep waarmee je altijd optrekt op het sportpark of ga gezellig met z’n tweetjes naar het Sportpark en ontmoet iedereen weer na de zomervakantie en geniet van een natje en een droogje tijdens de opening van het seizoen!

Op zaterdag 5 september begint de competitie voor de A1, B1, C1 en D1 en op zondag 6 september start het 2e elftal ook haar competitie. Op zondagmiddag 6 september staat er een historisch moment op de agenda, want dan zal tijdens de thuiswedstrijd van het 1e elftal tegen Babberich ons vlaggenschip voor het eerst in de historie een wedstrijd afwerken in de 2e klas!

supporters in kantine