feestavond 5 september -4 feestavond 5 september -3 feestavond 5 september 2 feestavond 5 september -1

Zaterdag 6 september 2014, De feestcommissie bestaande uit Martijn Vredenberg, Renz Cornegoor, Huberto Eijkelkamp en Greta Greven kan tevreden terug kijken op de feestavond die gisterenavond in de kantine is gehouden onder de noemer ‘Openingsfeest van het seizoen’. Tijdens deze avond werd er aandacht besteed aan het 85-jarig bestaan en tevens werd om 22.15 uur de nieuwe website gelanceerd.

Dat de club dit jaar haar 85-jarig bestaan viert kwam natuurlijk ook terug op de uitnodiging, de posters, de flyers en ook op een mooie banner bij de ingang van de kantine. Met een fraaie powerpointpresentatie werd de gehele avond vele foto’s getoond en kwam zodoende in vogelvlucht de 85 jaren van de voetbalvereniging voorbij. De ongeveer 150 aanwezigen vermaakten zich prima en de feestcommissie had overal voor gezorgd, want naast de gezellige aankleding van de kantine, de mooie parasols op het terras, de lichtjes onder de overkapping en onder de parasols, de vuurkorven, een braadpan en leuke zitjes buiten was er ook live-muziek in de vorm van ‘More-Music’. Dit duo zorgde voor een perfecte achtergrondmuziek en dat paste helemaal bij het feestje dat vooral bedoelt was om iedereen binnen de club weer ff te ontmoeten na de vakantie om zodoende het seizoen goed te beginnen.

Halverwege de avond werd na het woordje van voorzitter William van de Veen tijd ingeruimd om de nieuwe website te lanceren. Het zat al een paar jaar in de planning maar het kwam er maar niet van en toen eind vorig jaar de huidige webredactie aangaf een plan te hebben voor een nieuwe website is het plan uitgevoerd. Samen met de inbreng van 20 willekeurige leden en vrijwilligers is een plan van aanpak gemaakt en dit is uitgevoerd door Achterhoek MultiMedia. Gisterenavond werd de site gelanceerd en daarin is ook een prominente plek ingeruimd voor de 79-jarige Johan Stapper. Johan loopt al bijna 70 jaar rond op de velden van v.v. Vorden en nog is hij ieder weekend aanwezig om zowel wedstrijden van de jeugd, van de lagere senioren en natuurlijk ook vooral van het 1e elftal te bekijken. Hij staat bekend om zijn kennis over uitslagen, standen, programma en he-j, he-j periodekampioenschappen. De webredactie heeft het idee geopperd om daarom Johan Stapper een speciale pagina te geven op de website en onder het kopje ‘wedstrijden’ staat nu de ‘Johan Stapper Uitslagenservice’ waarop zijn foto staat afgebeeld en daaronder alle uitslagen van de vordenteams.

Direct na de lancering van de website kreeg Johan Stapper een mooi aandenken en werd hij door Marc van der Linden namens het bestuur benoemd tot Super Supporter van v.v. Vorden.

Johan was zeer in zijn nopjes met deze onderscheiding en trakteerde direct daarna alle aanwezigen op zijn zangkwaliteiten. Met ‘Marina’, ‘En Vorden staat bekend’ en ‘Oh la Paloma Blanca’ kreeg hij natuurlijk de handen op elkaar en kreeg hij de stemming met ondersteuning van ‘More-Music’ er goed in.