kasten_02Vorden 7 september 2016 – Één van de belangrijkste verbeterpunten/projecten in de afgelopen zomerperiode was het creëren van extra opbergruimte voor het opbergen van materialen voor de diverse teams. In de hal van de kleedkamer moest een kast met lockers komen te staan waarbij per elftal twee kasten beschikbaar zouden worden gesteld voor het opbergen van de bidonrekken, hesjes, shirts, coachjassen enz. In de afgelopen drie weken is het geheel opgeleverd en hebben Johan en Robin Verstege een puik stukje werk afgeleverd. Natuurlijk is het geheel in de clubkleuren opgeleverd en tevens zijn bij het spuiten en verven ook de kasten in de ‘oude bestuurskamer’ direct even mee genomen, waardoor deze kasten als ‘archief’ van de vereniging gebruikt kunnen worden.

Sowieso is er in de afgelopen 2 maand het één en ander opgeleverd waardoor de zo noodzakelijke ruimte voor het opslaan en opbergen van voorraad, materialen en evenementenspullen is gecreëerd.  Zo is achter de bar in de kantine het ‘oude ballenhok’ geheel verdwenen en in plaats hiervan is er uiteindelijk de grote wens van de kantinecommissie om meer opbergruimte en voorraadbeheer opgeleverd. Het nieuwe ballenhok is nu opgenomen in de nieuw gecreëerde en door het Rabobank Coöperatiefonds gefinancierde opbergruimte achter de accommodatie. Dit prachtige gebouw, waar Johan Verstege, Daniel Wabeke en de ‘dinsdagploeg’ menig uurtje in hebben gestoken, heeft tevens een opbergruimte voor de evenementen en een werkplaats/opbergruimte voor de ‘dinsdagploeg’. Ook is er een extra ‘bijgebouw’ geplaatst in de vorm van een tuinhuisje dat dienst zal gaan doen als opslagruimte, waardoor de ruimte onder de tribune ook helemaal leeg is.

Door het opleveren van deze extra ruimte is er ook ‘nieuwe’ ruimte gecreëerd voor andere doeleinden. Zo is de oude werkplaats van de ‘dinsdagploeg’ ingericht als magazijn van de kledingcommissie en de ICT-afdeling en tevens is hier de serverruimte gecreëerd. De schoonmaakruimte heeft nu haar originele functie terug en in het oude ‘keukentje’ bij de spreekkamer zijn nu alle kasten verdwenen (spullen liggen nu in de nieuwe opbergruimte in het evenementenhok) en is er een compleet wedstrijdsecretariaat gecreëerd met een werkbank en twee PC’s.

In de gang van de kleedkamers, richting de massageruimte, zijn tenslotte de opbergkasten gemaakt en opgeleverd. Dit verbeterpunt en belangrijke wens vanuit het bestuur is afgelopen zomer gerealiseerd, waardoor het eindelijk mogelijk is om allerlei materialen per team op te kunnen bergen en ook veilig achter slot en grendel. Geen hesjes meer in het ballenhok, geen petjes en pionnen links en rechts op het veld of in de gang, geen kratten bidons her en der opgeslagen, maar een ruime kast met slot voor ieder team. Ook dit geheel is natuurlijk in de clubkleuren opgeleverd en bij deze willen wij onze sponsoren ‘De Bovenste Plank’ bedanken voor het materiaal en het beschikbaar stellen van de werkplaats en VOS Industriële Lakverwerking voor het fraai spuiten van de diverse kasten.

Johan en Robin Verstege zullen nu nog de laatste puntjes op de “i” zetten door de sloten te monteren en dan is het geheel klaar.

In de hal richting de massagekamer staat aan de rechterkant de opbergkast met de diverse lockers voor alle jeugdteams en het 4e, 5e en 35+/45+ teams:

kasten_01

In de massageruimte staan de opbergkast met de lockers voor de selectie, oftewel het 1e, 2e en 3e elftal.

kasten_03

In de oude bestuurskamer zijn de kasten in de vitrinewand ook fraai in de clubkleuren gespoten:

kasten_02